.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بكار ستاد انتخاباتي دكتر عارف
افراد مختلفي در جبهه دوم خرداد براي كانديداتوري فعال شده‌اند كه نمونه آن آقاي عارف است كه هم اكنون ستاد تشكيل داده به شهرستان مي‌روند و سخنراني مي كنند و مشغول فعاليت هستند
آغاز بكار ستاد انتخاباتي دكتر عارف

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: افراد مختلفي در جبهه دوم خرداد براي كانديداتوري فعال شده‌اند كه نمونه آن آقاي عارف است كه هم اكنون ستاد تشكيل داده به شهرستان مي‌روند و سخنراني مي كنند و مشغول فعاليت هستند.

الياس حضرتي عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با بيان اينكه انتخاب كروبي از سوي اعتماد ملي انشقاقي در جبهه دوم خرداد به وجود نمي آورد، افزود: فضاي اصلاح طلبان يك فضاي مبتني بر دموكراسي و آزاد انديشي است و هر حزبي بايد كانديداي خود را معرفي كند و همه اين ها به فعاليت بپردازد و پس از آن همه روي يك شخص واحد ائتلاف كند.

وي افزود: الان اين اتفاق افتاده است و افراد مختلفي در جبهه دوم خرداد براي كانديداتوري فعال شده‌اند كه نمونه آن آقاي عارف است كه هم اكنون ستاد تشكيل داده به شهرستان مي‌روند و سخنراني مي كنند و مشغول فعاليت هستند و اين مساله بنظر من پديده مباركي است.

مدير مسئول روزنامه اعتماد نگراني برخي از اعضاي برجسته جبهه دوم خرداد را از كانديداتوري كروبي رد كرد و گفت: هر كسي سليقه خاصي دارد و همه به فكر ائتلاف و رسيدن به كانديداي واحد هستند.

حضرتي خاطر نشان كرد: راهبرد اصلي اصلاح طلبان در انتخاب رياست جمهوري ائتلاف و رسيدن به يك كانديداي واحد است.

وي گفت: خاتمي و كروبي هر دو بزرگوار و از ذخاير انقلاب هستند و هر دو از كساني هستند كه به انقلاب و نظام و ولايت فقيه اعتقاد دارند، ولي تفاوت‌هايي وجود دارد كه مشهود است.

حضرتي افزود: البته بعيد مي‌دانم كه آقاي كروبي به اين زودي ها پاسخ درخواست اعضاي شوراي مركزي اعتماد ملي را بدهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.